Щодо нової техніки
Новий товар не підійшов або не влаштовує з різних причин? Все гаразд, ми обміняємо товар чи повернемо кошти, якщо:
• пристрій не активований;
• товар не має слідів експлуатації;
• збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості. Товари в одноразовій (блістерній) упаковці не повинні містити слідів розпакування;
• наявність гарантійного талону;
• збережені усі заводські пломби, захисні плівки на товар.
Перелік документів, які необхідно мати для здійснення обміну/повернення:
• гарантійний талон, який підтверджує покупку;
• упаковка та повна комплектація, яка була видана при покупці;
• платіжна картка (за допомогою якої здійснювався розрахунок, якщо ви розраховувалися картою);
• ваш паспорт.
Щодо уживаної техніки
В мережі iSpot ви маєте змогу обміняти куплену у нас вживану техніку в 14-денний термін. Обмін можливий за умови, що зовнішній стан пристрою та комплектуючих не змінився з дня покупки. У випадку відсутності аналогічного товару – можливий обмін на подібний товар з додатковими фінансовими доплатами з тієї чи іншої сторони.
Для здійснення обміну вам необхідно підійти у місце їх покупки. При собі мати: пристрій; всі комплектуючі, отримані при покупці.
Повернення при оплаті онлайн та доставці поштою
• Якщо ви вирішили зробити повернення в той самий день - кошти у розмірів 100% оплати повертаються на карту з якої здійснений плажіт. Повернення товару Новою Поштою здійснюється за рахунок покупця.
• Якщо вирішили повернути товар більше чим через добу з моменту оплати — на карту з якої здійснюється платіж повертається сума за мінусом 2,2% комісії банку. Повернення товару Новою Поштою здійснюється за рахунок покупця.
Обміну не підлягають:
• захисне скло та плівки;
• чохли, кейси, накладки і т.п. товари, які були у використанні;
• надані послуги.
Ознайомитись з умовами обміну та повернення товару відповідно до чинного законодавства України можна за посиланням.